Vengaboys -" Primim totul gratis deci facem economii"



Mai intai au fost petrecerile ilegale pe plaja alae Dj-ilor Danski si Delmundo. La orgiile lor veneau in mod constant patru tineri dansatori. Curand ei au devenit Vengaboys. Au doar doua albume, Greatest Hits si Platinum Album, dar au castigat zeci de discuri de platina.

Unde e al cincilea membru din trupa Cheekah?
Roy( arata spre romancuta din spatele lui, pe care scrie "Security" si care a avut grija de grup in timpul conferintei de presa): Esti gresit informata, ea e noul membru al trupei!

Nu pare... digitala!

Yorik: Parca poti sa stii pana nu pui mana!
Kim: Producatorii nostri l-au creat pe cheekah. El este de fapt gazda site-ului nostru www.vengaboys.com
Roy: Cum a aparut in trupa Cheekah a intrat si a inregistrat melodia "Cheekah Bow Bow".
Aveti vreo superstitie inainte de concerte?
Kim: Ne luam toti de maini si eu spun o rugaciune. De fapt nu e o rugaciune, in sens religios. Suna ceva de genul: "Gata baieti, incepe distractia, sa dam tot ce-i mai bun si sa fie cea mai tare petrecere!" Apoi ridicam mainile si tipam cu toti (chiar tipa totii): " Iiiii , Venga!".
Pe ce va cheltuiti banii?
Roy(tragic): Pe Femei!Sunt atat de costisitoare!
Denise: Eu Fac cumparaturi . Ador sa-mi decorez casa ca suntem costisitoare !
Yorik: Eu nu am pe ce sa-i cheltui.( lovit de revelatie). Suntem faimosi, primim totul pe gratis, deci facem economii!
Cu ce va ocupati inainte sa existe trupa Vengaboys?
Kim: Eu cantam si dansam Samba..
Roy: Eu eram designer vestimentar.
Denise Eu dansam. Iar acum sunt si cosmeticiana.
Yorik: Sa stii ca vorbeste serios! Imi ia parul de pe piept cu ceara... Si eu faceam inainte ceva legat de muzica:dresam delfini! Da, delfinii au o foarte buna ureche muzicala nu stiai?

Draga Roy la ce te gandesti cand canti : Vreau sa petrec noaptea cu tine si-ntot-deauna(Boom boom boom boom/I want you in my room/Let's spend the night together)?
Roy: Sunt inca fericit si singur, deci in cautari. Dar daca as canta cuiva aceasta melodie, aceea ar fi Jennifer lopez, pentru ca e mortala.
Kim, Cum trebuie sa fie un barbat pentru ca inima sa inceapa sa cante "my heart goes shalalala shalala in the morning/shalalala shalala in the sunshine " ?
Kim: Cred ca interiorul este mai imporatant decat exteriorul(baietii fac comentarii, n-o crede nimeni). Daca ma agata cu o faza haioasa atunci nu rezist. Nu-mi plac tipii care vin cu texte de genul : " Ce cauta o fata ca tine intr-un club ca asta ?" sau "Te cunosc de undeva?? "
Yorik:vorbeste din experienta neinspiratul...) Sau " Nu cumva stii cat e ceasul , ca al meu a stat"...
Kim: Cunosti textele, vad!
I only kiss kiss kiss when the sun don't shine/You wanna kiss kiss kiss then tonight is fine!
Denise, tu chiar esti pupacioasa, pupacioasa, pupacioasa dupa apusul soarelui?

Denise:Mmmmmmm! Eu sarut 20 de barbati pe secunda. Cu conditia sa fie frumosi toti.(cand au promovat aceasta melodie, Vengaboys au organizat un concurs de saruturi si cu aceasta ocazie s-a stabilit noul record la "Cel mai lung sarut". Recunoscut de Guiness Book. Denise ar fi castigat probabil la categoria... "Sarut multiplu".)
Nu pot sa inteleg! Sunteti doua fete si doi baieti! cum Rezistati de nu va indragostiti intre voi?
Denise: E foarte greu!
Yorik: Ba nu! Noi ne iubim mult.Asta facem in fiecare noapte!Avem chiar un Vengajoc pe care il practicam intre noi. Daca vrei sa stii cum e, trebuie sa te joci cu noi.
La voi totul este party, party si iar party. Exista si lucruri care va pot intrista?
Kim: Departarea de casa. Atunci cand imi e dor de mami si de tati.
Roy: Pe mine oamenii care mint si inseala ma fac foarte trist.
Yorick: Ma infurie oamenii care chinuie animalele.
Denise: Asteptarile lungi din aeroporturi ma omoara...
Ce se intampla cu Vengabus-ul vostru?
Yorick: A murit, a plecat la casat. Era prea batran si devenise o rabla de atata mers. Dar, bineinteles, de-acum avem un Vengaavion!
Roy: Da! Si lucram la o Vengaracheta. Avem deja Vengacai si Vengacaini. Un vengaiaht ar fi interesant...
Ca sa nu mai vorbim de vengalenjerie!
Denise: Da, luna viitoare vom lansa lenjeria Vengaboys pentru toti fanii nostri. Eu am creat designul.
Ce o face speciala?
Denise: Yorick a avut o idee fantastica
Yorick:... Desuuuri comestibile ! Mi s-a parut foarte romantic.
Cu ce arome?
Denise: Capsuni, banane, ciocolata, orice-ti place.. Orice-i place lui de fapt.
Yorick: Se poate servi masa, vom avea lenjerie cu aroma de carne si cartofi parjiti pe fata si desert pe spate.
Kim:Budinca de ciocolata(pofticioasa de parca ar manca ea, nu dumnealui).
Vreun loc ciudat in care fanii v-au pus sa dati auotografe?
Yorick: Pe sani!
Kim:In piata! Cand ma duc sa cumpar zarzavaturi , ma deghizez , imi pun palarii mari si ochelari de soare, dar tot se gaseste o fata care ma recunoaste printe sirurile de salata si striga: "Hei Vengaboys!" In clipa urmatoare , toata piata e cu ochii pe mine.
Vreun cadou mai ciudat din partea fanilor?
Yorick: Sutiene. Pe cele mari i le dau mamei mele , iar pe cele si mai mari le dau surorii mele.
Kim: Dar deobicei le porti chiar tu,Yorick, nu-i asa ?
Roy: Da, si le pune pe figura atunci cand se pregateste sa dea o spargere!
Aveti vengaparty-uri, vengafani, vengahaine... putem vorbi de un vengastil, o vengaviata....
Roy: Exact ciar este o Vengaviata!
Cum se traduce ea? Care este mesajul pe care il transmiteti?
Denise: Nu exista nici un mesaj.
Roy:Nu vrem decat sa spunem: "Viata e prea scurta, deci profita de fiecare moment!"
Kim:Si mai vrem sa spunem: "Noua ne place sa petrecem . Voua?"

Interviu de: Luana Vaduva (Revista 20 ani Mai 2001)

No comments:

Post a Comment